Otros proyectos

INNATE CO.
The starting point for this project was to let go of artificial ingredients and embrace the benefits of natural ones. It sought to show that there is also science and accuracy in organic components. This is how Innate Co. is born. A brand that produces natural, science-based natural supplements, promoting a conscious and healthy lifestyle. We were asked to develop the visual identity and communication of the brand. We worked on the complete branding project, from its conceptualization to its visual development.
KNITTED CITY™
Knitted City is an international CG Studio that offers CG stills, animation, interactive experiences & art direction services. And this project consisted of developing the branding for the studio. The starting point for the brand's concept and aesthetics, was the idea of Knitted City as an open and great place to work. It’s related to the brand’s name, which tells the story of a united community of people from all over the world. We tried to represent the idea of a great ecosystem of work that attracts talents worldwide. The work included the visual identity, as well as its communication concept, copywriting, social media and website.
LOGOS & MARKS Y/22
LA LIBERTAD TNC & BACILE STUDIO LOGOS & MARKS [2022] SWVL, TOKEN CARS, KNITTED CITY, SERRA, LOVELY PRODUCTIONS, SUPERFILIATE, LUV&LIFE, GO GLOBAL, LA MARY, DJUCE, URBO, MANSALVA, FIASCO, UNBOX, CREDO, MISIONES, BA:NU, MERCADO SAN ANTONIO, MEMBAH.
FIASCO©
FIASCO© is a designer clothing brand, reborn from the ashes of branding projects, rejected by different clients. It is the reincarnation of many brands that did not see the light of day, in one that did. They are unique, unrepeatable and artistic t-shirt…
Club Social Aguaducho • BRANDING
Esto es Club Social Aguaducho, un lugar que se puede disfrutar jugando al pádel, comiendo algo rico en el bar, o hasta mirándolo por una pantalla como estás haciendo vos en este momento. Para este proyecto trabajamos el naming, la conceptualización, tono de marca y la identidad.
PANGEA · Branding
Pangea es una marca de indumentaria y billeteras ecológicas de Córdoba, Argentina. Que a través del concepto propuesto en este proyecto, no busca marcar diferencias, sino encontrar similitudes entre las personas del mundo. Unidas por sus gustos a la hora de vestir, por sus ideales, por sus creencias... El proyecto, consistió en la creación del concepto comunicacional para la marca, y en todo el desarrollo de branding.
SUPERFILIATE
Superfiliate is a brand that creates personalized shopping experiences that empower customers and creators to share their brand's stories online. This project consisted of developing the whole branding. The starting point for the brand's concept and aesthetics was the idea of making Superfiliate warmer and more friendly, transforming their customers into fans and their cold and transactional digital experiences into memorable and funny ones. The work included the visual identity, as well as its communication concept, copywriting, social media, and website.
FESTIVAL DE ARTE JOVEN 20/19
El Festival de Arte Joven, es una experiencia que combina exposiciones de arte contemporáneo, música y espectáculos al aire libre. En 2019, desarrollamos la identidad de su primera edición. El proyecto nació bajo un concepto claro: poner en el centro de la escena, a todas esas expresiones que nacen en los márgenes, para darles notoriedad en un mismo festival. Un trabajo que, desde su génesis, nació para darle vida al arte.
LOGOFOLIO 2018/2020
LA LIBERTAD TNC & BACILE LOGOFOLIO 2018/2020: Selva, Tundra, AlquiloParticular, Peita, Grand Tour Catalunya, De La Rosa Tulum, Cow Co., Arquido, Run Altas Cumbres, Festival de Arte Joven, Reversible Estudio, 25 Watts, Bacile Studio, Aguaducho, Sincero, Lykke, Mental, Pangea.
MISC.™ APPAREL BRANDING
En lo diverso está la riqueza. No solamente en los diferentes gustos musicales que tenés con tus amigxs, o en la discrepancia política con algúnx familiar lejanx. La riqueza de la que hablamos, la encontrás también en una mecha de color rosado. En unas medias de pares distintos. En un tatuaje. En la defensa de una postura. En un tweet. O en un corte de pelo distinto. Abrirse hacia lo imprevisto amplía los horizontes. Los horizontes estéticos, culturales, sociales, pero sobre todo mentales. Lo diverso está en esa libertad de poder ser y hacer cualquier cosa. Siempre que esa cosa, sea lo que uno quiere. La riqueza de la que hablamos florece cuando somos nosotrxs mismxs. Cuando entendemos que lejos de separarnos, esa diversidad nos une.